zondag 13 mei 2007

Achter de deur

Schijnbaar een kleine deur in een grote straat. Een onooglijk deurtje ook nog. Niemand weet wat daarachter gebeurt. Om de deur toch een beetje op een kier te zetten, ben ik deze blog begonnen. Er gebeurt wat in de Arnhemse wijk Klarendal. Achter dat onooglijke deurtje. Meer weten? Lees dan regelmatig deze blog om mijn ervaringen achter het deurtje, waar Villa Klarendal huist, te volgen. Hierop zal ik mijn eigen bevindingen van wat hier gebeurt plaatsen.

Namen van mensen zul je hier niet op vinden. Hooguit een beschrijving van een situatie, maar dan zodanig dat personen niet herkend kunnen worden. Op deze blog zal ik ook regelmatig gedachten over missionair werken plaatsen. Wat dat betekent in theorie, maar vooral in de praktijk van alledag in een dergelijke wijk.

Elke zondag zingen we achter die deur een lied waarin de volgende woorden voor komen: "...de wijk lijkt gestorven, toch klinkt er muziek uit een deur die nog wijd openstaat...".
Voor mensen om ons heen staat de deur wagenwijd open. Voor bloglezers staat die op een kier. Zin om af en toe mee te gluren? Kom dan regelmatig hier langs.

Geen opmerkingen: