vrijdag 12 december 2008

Van blogger naar columnist

In oktober had ik het al aangekondigd in mijn blog.

Komende week gaat het er van komen. Vanaf komende dinsdag zal het Friesch Dagblad regelmatig een column van mij publiceren. De Friezen onder de lezers van mijn blog kunnen dan op bladzijde 2 in hun vertrouwde regionale Noord-Nederlandse christelijke dagblad mijn visie op missionaire ontwikkelingen lezen.

Eerst zullen komende dinsdag en daarna op 30 december twee columns verschijnen om aan mij te wennen en daarna wordt ik in een maandelijkse carrousel gezet samen met Roger Wind, Willem Ouweneel en Sipke Draisma.

Leuk om dat zo mee te maken, vooral omdat ik in het verleden veel in het hoge Noorden heb gedaan rond de organisatie van kinderkampen.

Ik heb afgesproken de dag na publicatie de column ook hier op mijn weblog te publiceren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben benieuwd! Succes!